fredag den 16. december 2011

Arbejd' arbejd'


Ja, sådan bliver mine to næste døgn. Har nemlig i over 6 år arbejdet som tjener ved siden af mit studie. Er lige kommet hjem fra en vagt og skal af sted igen her kl. 16.00. Får fri engang i nat omkring 3.00. Sove, sove, sove og så skal jeg sku' på den igen kl. 9.30 i morgen, hvor jeg skal servere til en brunch. Nøj, jeg glæder mig til lørdag aften :) Håber I får en knap så hård start på weekenden som mig. God Fredag alle I herlige læsere og hep på Danmark for mig i aften :)

5 kommentarer:

  1. Det er godt at høre, at du blev inspireret til selv at lave nogle lyserøde pandekager! :)

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord inde på min blog :) Jeg er nu fast læser :)

    SvarSlet
  3. Dejligt I har lyst til at følge med tøser :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fin blog ! Er blevt fast læser, håber du vil kigge forbi min, har en give away kørende?(-;

    afullfashionheart.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak Christine. Jeg er glad for, at du synes om den og har lyst til at følge mig. Kigger straks forbi din :) Dejligt med en give away!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte