tirsdag den 6. december 2011

bedroom inspiration

1) Sengetøj fra By Nord, 2) Bordlampe V4 fra Verner Panton, 3) Hattelamper fra Jeeves & Wooster og 4) Natborde (Curve) fra Bolia.
Min kæreste og jeg har i de seneste par måneder set og ligget i et hav af senge rundt om i diverse møbelbutikker ;) Og for et par uger siden fandt vi så endelig SENGEN. Vi fandt den hos BoBedre i Esbjerg, og den bliver leveret på fredag! Weee.. Vi glæder os. Og idag kører kæresten og jeg til Århus, vi skal op at se på nogle natborde (dem på billedet) jeg har fundet på dba og så skal vi juleshoppe lidt:) 

3 kommentarer:

  1. Fedt:D De lamper er altså os bare lækre! Synes faktisk at det hele er lækkert, du har sku go' sil Dots;)

    SvarSlet
  2. Tak søde Babs. Jeg er også bare helt forelsket i de lamper. Stefan og jeg har lige været i Århus og hente to natteborde som dem på billedet. Fandt dem på dba til en god pris. Dejligt!

    SvarSlet
  3. Virkelig seje lamper! Sengetøjet er også rigtig fint. God inspiration.
    Jeg følger med på din blog. Og tak for kommentaren på min blog :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte