torsdag den 22. december 2011

FRØKEN CAND.MERC!!!!

Hold nu op, hvor var det en laaaaaaaang dag igår. Nok en af de værste dage i mit liv! Igår var jeg oppe at forsvare mit kandidatspeciale, som jeg har arbejdet på i et halvt år. Jeg skulle først op kl. 16.30!!! Så hele onsdag gik med at vente, være skide nervøs, bide negle og en MEGET laaang køretur fra Esbjerg til universitet i Odense. Men heldigvis endte det hele fantastisk, og jeg kan nu kalde mig: 
Cand.merc (International Marketing) 
Weeee. Det er bare en ubeskrivelig følelse. 
Fuck, hvor er jeg bare glad!

4 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke! Hvor må det bare være dejligt endelig at være færdig :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke Dorte, hvor er det bare skide dejligt for dig. Det var da nok den bedste julegave af alle, hva'? ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sejt. Stort tillykke med det, det er da en super julegave :-)

    SvarSlet
  4. Tak tøser, hvor er I søde!!! Ja, det var ganske enkelt årets julegave! Så lækkert!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte