mandag den 5. december 2011

med masser af jul på

1) Den fine glasugle fik jeg i adventsgave af mine dejlige forældre, 2) Min lille "nisse"-kæreste havde puttet en dejlig kvæde-the og et sødt lille tehus i min julestrømpe, 3) Vores kalenderlys som jeg selv har lavet (pavestolt),  4) Vores abe spændt' op til jul ;) 
Stjernen ville ikke lige sidde sådan, som jeg synes den skulle sidde :( Hvilket min kæreste fandt ganske morsomt!
Bloggen har været lidt stille i weekenden, dette skyldes, at den har stået på absolut julehygge for mit vedkommende :) Så skønt. Jeg elsker virkelig bare jul - al' maden, pynten, hyggen, lysene, gaverne, festerne... Det blir' bare ikke bedre. Ovenfor ser I lidt billeder fra min weekend.

3 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog, som jeg nu følger! Husk at du kan deltage i en giveaway på min venindes og min blog :-)

    http://21stcenturyoffashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Elsker det nederste billede, hihi :-)

    SvarSlet
  3. Tak Maja! dejligt du har lyst til at følge :) Jeg vil straks tjekke jeres give aways ud :)
    Nå, så det gør du Nanna.. hihi.. Det endte med, at jeg måtte klippe noget af toppen af :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte