fredag den 2. december 2011

fem favoritter

Strawberry Lip Balm Rosebud / Pink Neglelak H&M (Sverige) / Armani Code / All Soft Argan 6 oil Redken / Great Lash Mascara Maybeline
Ovenfor har jeg samlet et par af mine absolutte skønhedsfavoritter. Jeg har i mange mange år brugt læbepomaden fra Rosebud. Elsker bare dens konsistens og duft. Den lyserøde neglelak er en ny favorit. Jeg købte den i sommers, da jeg var på sommerferie i Sverige i en H&M butik. Den holder super godt, farven er helt fantastisk, og så var den super billig :) Det var faktisk min kæreste der introducerede mig for Armani Code, det var en af de første gaver min kæreste forærede mig <3 Synes bare dens duft er så lækker, og det gør min kæreste også ;) win-win!!  Hårolien fra Redken er ganske enkelt et vidundermiddel, hvis ikke du har prøvet den, så gør det! Du får silkehår - og det er ik' lyv' ;) Og til sidst  den gamle kending fra Maybeline. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder da ikke så dårligt med silkehår - kunne være hårolien skulle på ønskesedlen.

    SvarSlet
  2. Den er go' nok silkehår :) he he

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte