onsdag den 7. december 2011

onsdags-sludder-for-en-sladder

Århus Gågade - virkelig smukt!
Er lige kommet hjem fra fitness.dk og har været i bad. Det går faktisk rigtig godt med træningen pt., hvis jeg selv skal sige det :) Mit mål er at være af sted min. tre gange i ugen, hvilket jeg faktisk har overholdt i 3 måneder nu!!! Så farvel regnorm-rygrad ;) hi hi.. I går kørte kæresten og jeg til Århus og havde en rigtig hyggedag. Dejligt! Vi juleshoppede lidt i Bruun's Galleri og gik en tur ned gennem gågaden - hold nu op, hvor var det smukt! Derefter spiste vi aftensmad på Cross Cafe, som kan varmt anbefales :) Efter vi havde spist, kørte vi ud for at se på nogle natborde og en tilhørende bogreol fra Bolia, som jeg havde fundet på dba. Natbordene og reolen var i super stand, så vi købte det hele til 2200,- (under halvpris!!). Nu glæder jeg mig bare til, at den nye seng kommer på fredag, så vi kan få indrettet soveværelset.
God Onsdag aften!!

4 kommentarer:

  1. Det lyder da som en fantastisk dag. Jeg er også ret vild med det der "lys-tæppe". Bliver lige begejstret hver gang jeg ser det.

    SvarSlet
  2. wauw hvor ser det bare hyggeligt ud! Helt trist, at gaderne kun er så smukke op til jul jo!

    SvarSlet
  3. Ja Nanna, vi havde bare sådan en hyggelig dag :) Og det julepynt er virkelig noget særligt!

    Ja Debs, det ville være en fornøjelse, hvis vi altid havde sådan nogle smukke gader at slentre op og ned ad :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte