søndag den 19. juni 2011

40 års jubilæum


Dots og kusine klar på fest
så kiggede Zididada forbi :)
MMmmmmm... Mad på pap-plastik-tallerken :)
Det obligatoriske pausebanko - findes der noget mere sindsoprivende? ;)
Dots og kusine "LIDT" senere på aften. SMIL!
I fredags havde sportsklubben, hvor jeg spillede håndbold da jeg var en lille pige, 40 års jubilæum. Jeg var derfor til fest i min hjemby med familie, gamle venner og veninder, ja med det meste af byen for at fejre det :) Det var en rigtig hyggelig og VÅD aften. Puha jeg havde en laaaaaang lørdag på mor og fars diva.

2 kommentarer:

  1. Kære Dorte.

    Jeg er rigtig glad for din kan lide min blog, og vil glæde mig til at sludre med dig på bloggen i fremtiden(eller at du bare høre på mig sludre hehe;))
    Jeg kan også godt lide din blog, den virker rigtig personlig og hyggelig! Uhh, og den Eames stol - gi' mig! :)

    SvarSlet
  2. Mange tak for dine fine ord!! Det vil jeg glæde mig til :) Ja, er den ikke bare dejlig..

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte