torsdag den 16. juni 2011

min dag


... er stort set foregået i selskab med fætteren ovenfor og et par kopper Chai te. Jeg er pt. i gang med mit metodeafsnit i mit afsluttende kandidatspeciale på Cand.merc studiet, hvor jeg benytter Fuglsang & Olsens bog til at redegøre for mit videnskabsteoretiske ståsted. Lidt hygge har jeg dog også haft i dag. I morges blev jeg ringet op af min lillebror. Han spurgte om jeg ville spise morgenmad/brunch sammen med ham og hans kæreste. Det ville jeg da gerne - så en halv time senere kom de hjem til mig med rundstykker, varm leverpostej og lækker skinkesalat. MUMS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte