lørdag den 11. juni 2011

TWENTY-FUCKING-SEKS

Første gang jeg nogensinde har lavet vandbakkelseskagemand"ine" - så stolt! Min kæreste stod for den fine og yderst detaljerede pyntning ;)
Alle mine dejlige gaver :) 7 stk. Royal Copenhagen Platinum frokosttallerkener, 5 små søde Le Creuset gryder, 3 Stelton Pure Black knive og knivmagnet, hvide converse og en lille tyk ugle. 
Den 5. juni blev jeg 26 år!!! Puha, jeg er altså ved at være en halv gammel dame :) Og det blev i hvert fald også fejret!! Lørdag den 4. juni holdte jeg en lille middag/drukfest for mine to bedste veninder og min kæreste. Lækker mad (svinemørbrad, hjemmelavede fritter og en jorbær/basilikum salat), et par flasker af mor og fars de røde, en-to-tre... par strawberry daiquiries og kaffe-baileyS = DEJLIG AFTEN. Vågnede op med de ondeste tømmermænd i kjolen fra aftenen før - og blev overrasket af min dejlige kæreste med en ekstra gave. Havde jo afsløret min "egentlig" gave :) Fik 6 fine Royal Copenhagen tallerkener!! Wee.. Fik handlet ind til om aftenen og bagt boller og min første kagekvinde EVER. Jeg blev så fin! he he..  Om aftenen fik min kæreste og jeg så besøg af min mor, far, brormand, min brors kæreste, svigermor, svigerfar og svigerinde til aftenskaffe med nybagte boller og kagemand. Havde den bedste fødselsdag!

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin kage, mihih! :).
    Tillykke med fødselsdagen der den anden dag!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte