fredag den 17. juni 2011

spiser med øjnene



Salaten bestod af basilikumblade, tomater, agurk, feta og forskellige oliven samt en jomfru olivenolie/balsamico dressing.
Er pt. home alone, da min kæreste de næste par uger arbejder i Rotterdam, Holland. Når han er væk hjemmefra er det yderst sjældent, at jeg gider stå timevis i køkkenet med tonsvis af gryder og lave mad til mig selv. Jeg laver i stedet ofte små enkle retter. MEN MEN MEN.. Jeg går dog ikke helt på kompromis - jeg er nemlig sådan en person der BIG TIME spiser med øjnene, jeg elsker når maden er flot anrettet og farvekombinationen spiller ;) Igår lavede jeg  salaten ovenfor. Få ingredienser, hurtig at lave, smagfuld og SMUK!

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog utrolig lækkert ud! :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog, og haps hvor ser det godt ud!

    Følger nu ;-)

    SvarSlet
  3. Mange tak Louise!! Og rigtig rigtig dejligt at du har lyst til at følge med. Kigger lige forbi din blog :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte