onsdag den 15. juni 2011

close up

Efter at have fuldendt min samling af middagstallerkener i mega mussel blå (12 stk.), er mit næste skridt frokosttallerkener, som jeg har valgt skal være RC's Platinum. Jeg fik 6 stk. af dem af min kæreste og 1 stk. af svigerforældrene. Glæder mig helt vildt til at jeg skal dække op til en større middag nu!! Jeg fik også  5 stk. Le Creuset mini gryder af svigermekanikken. Vildt søde!!
Fik dette fine Stelton knivsæt og -magnet af mine forældre. Lækkert design og virkelig gode knive! 
Er ret vild med ugler - noget mine fantastiske veninder åbenbart har opfanget :) Jeg fik i hvert fald denne skønne ugle af dem. Købte sidste år et par hvide converse - som ikke er så hvide længere. Noget min lillebror og hans kæreste må have lagt mærke til - fik i hvert fald et nyt par af dem <3

Fik også denne fine Charles Eames gyngestol af min kæreste. Vi havde et kænguruskind med hjem fra Australien, den har nu har fået fast plads i stolen :)

Lige et par "close ups" af mine herlige fødselsdagsgaver. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte