mandag den 13. juni 2011

BUBBI

Ovenfor ser i vores nye maleri. Maleriet hedder "Unika" og er malet af en 82-årige dame, som går under kunstnernavnet "Bubbi". Synes det er helt vildt fedt, at en dame i den alder har fantasi til at male i denne stil. Hatten af for Bubbi!!! Min kæreste og jeg faldt bare pladask for maleriet, da vi så det i ShopArt i Kolding Storcenter og reserverede det straks! Maleriet pryder i dag en væg i vores stue, og jeg blir bare mere og mere vild med det for hver dag der går. Elsker de vilde farver, og at man hver dag kan finde nye ting, personer og dyr i det :)

3 kommentarer:

  1. Hvad er de der sorte nogle på væggen? :-)

    Marie-Louise
    Posgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De sorte nogle på væggen er lamper ;) Jeg skal nok lige prøve at tage et billede af dem, når de er tændt. De giver et helt fantastisk lys!

    SvarSlet
  3. Hvor meget måtte SU betale for billeder? Da jeg hr WTA magen til jeg har fået i gave :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte