torsdag den 16. juni 2011

OWEN LUFT


Owen Luft 2010 - Dots med 3 stk. dejlige tøser
Owen Luft 2010 og Dots med Dots på ;)
Owen Luft 2010 - Dots med 3 stk. andre dejlige tøser
Owen Luft 2010 - Dots med horn
Trøje H&M/ Shorts DIY Lee/ Strømpebukser H&M/ Ur Casio/ Neglelak H&M
Owen Luft 2009 - Dots med ører
Læder jakke ? / T-shirt Genbrug i Barcelona / Jeans Diesel, Sko Converse  
Owen Luft 2009 - Dots med Grumme
Owen Luft 2008 - Dots med Mette og lækker bil
T-shirt Junk Food / Jeans Diesel, Sko Converse, Taske Bilka
Owen Luft 2008 - Dots med Nik & Jay back stage!!
Næste lørdag står den på Owen Luft Kånsert for mig, hvilket er lig' med sol (ingen regn tak), gamle venner & veninder, bajer og juicedrinks samt MASSER af god musik!! Owen Luft foregår i en lille by (Nordenskov) ca. 30 minutters kørsel fra Esbjerg. Da det startede var det et lille bitte arrangement, hvor lokale bands spillede. I dag rives de 5.000 billetter væk, når de sættes til salg og flere store danske musiknavne kommer og spiller. I år skal jeg ligesom sidste år til forfest/brunch hos min veninde Maja. Koncertpladsen åbnes kl. 13.00 og lukker og slukker kl. 0.00. I år spiller: 
Aqua, Nik & Jay, Alphabeat, Sanne Salomonsen, 
De Eneste To,og Big Fat Snake. 
Ihh hvor jeg glæder mig..... Ovenfor har jeg lavet lidt billedespam fra mine tre seneste Owen Luft'er :)

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.. Vildt som folk forandrer sig.. Prøv og tjek Nik og Jay.. Haha ;)

    SvarSlet
  2. TAK tøs! Ja, de er blevet et par gamle drenge ;) he he

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte