torsdag den 16. juni 2011

mavebæltetaske"N"


Sidste år til SMUK formåede jeg at miste BÅDE min pung og telefon :( Dette kommer ikke til at ske i år for jeg har lige købt denne fine mavebæltetaske på Ebay til billige 80 kr. Har i laaaaang tid været på udkig efter en, men sys ik' rigtig jeg har kunnet finde en der både kunne fungere om maven og skulderen. Men så kom jeg her til morgen tilfældigt forbi Dittes blog og faldt over hendes indlæg om den fine bum bag :) Glæder mig til at få den med posten!! Tasken kan købes her på Ebay!

2 kommentarer:

  1. Den er super fed.. Og så til de penge! Den skal jeg vist også have fingre i ;)

    SvarSlet
  2. Ja, den er nemlig bare rigtig fin til de penge. Perfekt til sommerens festivaler :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte