lørdag den 29. december 2012

den søde juletid...

GLÆDELIG JUL allesammen!!! Håber I har haft nogle dejlige juledage. Det har jeg i hvert fald :) De seneste par dage har jeg lavet og spist en masse lækker julemad, holdt juleaften og danset om juletræet med 16 skønne familiemedlemmer, hygget med svigerfamilien, været sammen med familien og julehygget med lækker mad og spil, festet med mine dejlige veninder, været til julefrokost med mine gamle handelsskolekammerater, købt, givet, åbnet og byttet gaver, slappet af på sofaen med Stef og set en masse filmklassikere... Ihhh den søde juletid... Har ligesom jer fået en masse skønne gaver, som jeg glæder mig til at vise jer. Og så har jeg fundet og købt mit nytårsoutfit!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte