onsdag den 19. december 2012

ønskeseddel til min mut

Min mor ringede i dag for et tjekke op på hendes lille pige og efterspurgte samtidig en ønskeseddel fra mig. Pga. sygdom har jeg ikke fået lavet en til hende :( Men nu har jeg med hjælp fra bloggens tidligere indlæg bikset en sammen. Så her har I min endelige ønskeseddel anno 2012 med gengangere fra tidligere indlæg + et par nye :) Håber bare en af tingene ovenfor ender under mit juletræ. Ligger stadig snotforkølet under dynen med feber :( Håber jeg er bare lidt mere frisk i morgen, så jeg kan nå bare lidt af alt det jeg mangler.... Nat nat derude :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har købt en gave der ikke er på listen!!! :) Muhahaha!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende!!! Men du skal da ikke købe en julegave til mig tøs...

      Slet
  2. Lækre sager...
    Både Wulffmorgenthaler og sangfuglene fra Kay Bojesen er også på min ønskeseddel :-)
    Håber du snart er på toppen igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wullfmorgenthaler kalender skal bare ligge under mit træ ellers bliver jeg nødt til at købe den selv. Kan ikke leve uden den!!!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte