torsdag den 6. december 2012

flamingos

Ved ikke hvad det er med mig og flamingoer for tiden ;) Det startede da jeg for lidt tid siden så tegnefilmen Gnomeo & Juliet. En virkelig sød og humoristisk film :) Nå men i filmen møder man en yderst charmerende talende flamingo, som man (jeg) bare falder pladask for. Og seriøst man kan jo få vildt mange skønne flamingo dimser og dutter (jf. collage ovenfor). LOVE IT -  er dog knap så sikker på, at Stef elsker dem ligeså højt som jeg ;).. he he.. Men mon ikke han går med til en eller et par stykker..!?..måske i haven ;)...
 
Er du ligeså vild med flamingoer som mig, så kan jeg tippe om, at H&M pt. har en masse søde flamingo-produkter blandt andet håndklæder, sengetøj og badeforhæng.
 
Håber virkelig jeg engang får mulighed for at se en ægte en :)

3 kommentarer:

  1. Du er jo tosset pige barn MEN ja de er nu ret så søde :)

    SvarSlet
  2. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen
    hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi og deltag, hvis det lyder fristende? :D

    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte