fredag den 7. december 2012

the hunt has begun....

Så er jagten på årets nytårsoutfit gået ind. Sidste år var jeg iført den flotteste guld-palliet-kjole, som jeg købte på Nelly.com. Har ikke fået brugt den siden, men regner stærkt med at hoppe i den til en af årets julefrokoster. Jeg har været et smut forbi Asos.com for at søge efter dette års nytårskjole, og jeg faldt for de fire kjoler ovenfor. Vidt forskellige! Men bare så fine på hver deres måde. I mine øjne kan de alle gå som nytårskjole, det handler blot om stylingen af dem.
Hvad synes I? Har I en favorit?!

14 kommentarer:

  1. Er helt vild med den grønlige kjole! Hvor er den lækker!


    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  2. Super fine kjoler! Jeg er mest til de første to, som nytårskjole, de er jo helt fantastiske! :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de 2 øverste er virkelig perfekte til nytår.

      Slet
  3. Den grønne pailletdrøm er altså bare nytårsfin, synes jeg! Masser af glimmer, glitter, farve - så kan nytåret da kun blive godt;):) Må vi mon se den guldskønne kjole du havde på sidste år? Bliver jo helt nysgerrig;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg må indrømme at det nok også er den eller den lyserøde jeg hælder mest til. Jov da!! Selvfølgelig må du det. Jeg finder den frem fra klædeskabet og laver et lille indlæg om den.

      Slet
  4. sys 1 & 2 er vild smukke.
    men tror man kunne lave en hel fed stylingen med den lyserøde også ville den være nytår klar :)
    Så det ville jeg nok hoppe ud :)

    / Nana http://www.nanapankalla.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik'!!! Tror nemlig også den kunne være en joker nytårskjole ;)

      Slet
  5. De er virkelig fine alle sammen på hver sin måde. Hvis jeg skulle vælge en favorit skulle det nok være den grønne glimmerkjole. Tror selv jeg skal forbi Asos og kigge på kjoler ;)
    Hilsen www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er også blandt favoritterne :) Der er virkelige mange flotte på Asos!

      Slet
  6. Den grønne skriger jo DOTSSSSS!!!! Men den første og den lyserøde er jo fantastisk. Den lyserøde er total Carrie Bradshaw mens den første er BOND CHIC. Gå amok min tøs;)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. Ja det gør den. Nu må vi se hvad det blir til ;)

      Slet
  7. Er (selvsagt) fuldstændig forelsket i den grønne/turkis PALIET kjole :)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he tøs. Ja, det tænkte jeg nok :)))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte