lørdag den 8. december 2012

it's beginning to look a lot like christmas....

Snestorm forude !%argh!% Wuhuuu, siger vi her på matriklen... Stef og jeg har netop talt om - ja det er da lidt skræmmende med sådan en snestorm. Men hvor hyggeligt kunne det ikke også lige være, hvis man sneede inde og bare kunne sidde i sofaen at se film, spille PS3, læse en bog, blogge og guffe julegodter dagen lang (UDEN DÅRLIG SAMVITTIGHED). Det lyder slet ikke så skidt i mine ører!! 

Ovenfor ser I lidt glimt af mit juleri i vores lille hjem, vores adventsgave fra svigerforældre og mig på vej på job i sneglefart på motorvejen.

Her til sidst får I også lige en sjov historie med på vejen. Den handler om den lyserøde gris på billedet. Jeg købte 2 af disse grise i Søstrene Grene den anden dag. Netop som jeg havde puttet to små skønne og finurlige grise i min kurv, udbrød en dame lidt efter til hendes veninde: "Gud, hvem køber dog sådan nogle", hvorefter hun løftede en lyserød gris op. Jeg kiggede ned i min kurv og tænkte: MIG! Sådan nogen som mig ;) Sagde ikke noget til hende, grinte bare lidt for mig selv. Elsker bare sådan nogle situationer..... og mine 2 nye julegrise. God lørdag alle sammen <3

2 kommentarer:

  1. Jeg synes altså den gris er skøn! og jeg håber jeg når at få fat i nogen også, for min datter vil også være helt vild med sådan en julegris;)
    PS. Hver gang du viser små glimt af jeres fine bolig tænker jeg på, hvor flot I bor(!). Hvis du har lyst til at afsløre mere kunne det være rigtig spændende at se lidt mere fra de forskellige rum I har - bare til inspiration:)

    SvarSlet
  2. he he. Ja, den er da ikke til at stå for!!! Tak for dine søde ord. Jamen det har jeg da!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte