søndag den 30. december 2012

hvordan gik det med...

... at holde mine nytårsforsæt (se indlæg HER) !?
 
De seneste par år har jeg lavet en liste med nytårforsæt for det kommende år. Og 2012 var ingen undtagelse! Og det er med oprejst pande, at jeg kan sige, at det er lykkedes mig at realisere mange af mine forsæt for 2012. Synes egentlig selv, at jeg har gjort det ret så godt! Nedenfor finder I min liste over nytårsforsæt for 2012 + kommentarer:

- træne min. 3 gange ugentligt.... He he... Well.. Det er gået lidt op og ned. Nogle uger har jeg trænet fire gange i ugen :) og andre uger er det kun blevet til en enkelt gang :( Har i gennemsnit trænet 2 gange i ugen. Og så er jeg startet med at spille sqaush med en af mine veninder, hvilket jeg er blevet helt vildt med!!!
- gøre mit aller-aller-bedste på mit nye job...... Har haft et super første år på jobbet. Har lært utrolig meget og har fået så meget ros for mit arbejde. Skønt, skønt, skønt!!!
- holde "slumber parties" med mine veninder..... FAILED!! Har jeg virkelig tilgode i 2013.
- genopfriske mit spansk, så jeg kan begå mig til sommer, når vi skal til Barcelona.... Så fedt at være tilbage i Barcelona og så fedt at få talt spansk igen! Mere af det! Måske spansk på aftenskole...
- glatte mit hår mindre... Er bare så stolt af mig selv!! Har virkelig givet mit glattejern den kolde skulder, og det er så meget at se på mit hår. Helt klart et forsæt der fortsætter i 2013.
- spise gourmet-middag med min kæreste en gang hver 2. måned på en lækker restaurant... Stef og jeg har været ude at spise på så mange lækre cafeer og restauranter i 2012 - både i Danmark og i udlandet. Den største madoplevelse fik vi, da vi sammen med et vennepar besøgte Restaurant Ribehøj.
- læse bøger "der ikke er studierelevante"... Har devsærre ikke fået læst så mange bøger, som jeg havde ønsket :( Til gengæld har de bøger jeg har læst været super gode.
- blive bedre til at bruge andre sko end converse til dagligt.... TJEK.. Er virkelig blevet god til at variere mit skoforbrug. Må dog indrømme at jeg ikke har lagt mine converse helt på hylden ;)
- holde en kæmpe kandidatfest for familien og venner til sommer.... Hvor blev den af....?!?
- fortsætte med at trodse min tandlægeskræk og gå regelmæssigt til tandlæge... Tjek!!! Har været til tandlæge 2 gange i 2012. Første gang for at få et hul lavet og anden gang for at få lavet det 1/-årige rutinetjek.
- vaske min bil oftere end hver halve år ;) ...... Min bil er helt klart blevet vasket mere i 2012 end i 2011, men det er desværre ikke mig, men Stef der skal have æren for det. Derimod har jeg været mege tflittig med at få den støvsuget og holdt ren indvendig!!
- og blive ved med at elske og nyde livet som jeg gjorde det i 2011.... Tjek! Selvom der har været meget at se til på mit nye job, så har 2012 været et fantastisk år med et hav af nye oplevelser.

Laver I nytårsforsæt og har I holdt dem?!

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til Slumber PARTIES ;)
    Og Kandidat fest kan nåes endnu :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må vi have gjort noget ved. Arghh den kandidatfest er vist forduftet desværre....

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte