onsdag den 2. januar 2013

Happy New Year

GODT NYTÅR!!!
Håber I er kommet godt ind i det nye år. Det er Stef og jeg i hvert fald :) Vi havde en rigtig hyggelig aften sammen med 5 vennepar og deres børn. Stef og jeg stod i år for snacks til Dronningens nytårstale samt natmad. Snacks blev 4 små tapas-anretninger: bruschetta med tomat og basilikum, lakse-spinatruller, dadler svøbt i bacon, rygeost-snacks samt grøntsagsstave med forskelligt dip. Natmaden var de obligatoriske ristede hotdogs - som dog først blev indtaget dagen efter kl. 12.00.. he he.. 1. januar stod for vores vedkommende på Blockbuster og sofahygge.


2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt, sjovt og helt perfekt :-)
    Rigtig godt nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Tak tøs og i lige måde!!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte