mandag den 21. januar 2013

under 2 uger til....

...... SKIFERIE !!!!!!

Lige siden Stef er kommet hjem fra Østrig i sidste uge, har han ævlet løs om afterski, pister, perfekt skivejr, store weissbier, flügel, kaiserschmarrn, pizza und so weiter.... FUCK, jeg glæder mig bare helt vild til at vi skal af sted :)

Billederne ovenfor er et mix af vores 2 seneste års skiferier, som begge gik til Canazei i Italien. Et virkelig fedt skiområde med lange brede pister, lækkert solskinsvejr, velfungerende lifter, en hyggelig by samt rig mulighed for lækker mad og drikke.
Kan virkelig anbefales!!!
Men i år skal der ske noget nyt!!! Vi har derfor sammen med 3 venner besluttet os for at tage til Avoriaz i Frankrig. Har været inde at undersøge stedet/byen lidt, og det lyder bare så super godt!!

Er der nogen af jer læsere, der har været på ski i Avoriaz?!?! Gode råd modtages meget gerne :)

5 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det rart ud!
    Jeg ønsker mig så meget at komme på skiferie - det har jeg aldrig været! Ved bare ikke, om jeg tør stå på ski!? Ellers kan jeg være den, der sidder og drikker varm kakao.

    Kh Mette
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. He he ;) Det er det skam også, Mette. Du skal i hvert fald ikke være bange for det.
      Det væreste er faktisk at når man først har været af sted en gang, så bliver man afhængig og kan ikke undvære det :)))

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå du glæder dig! og du må jo være vildt god til at stå på ski så ofte som I har været afsted de senere år:)

    SvarSlet
  3. Nej jeg er vist det man kalder en habil skiløber ;)

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå du glæder dig, jeg skal selv på skiferie her i uge 6 og glæder mig helt vild!! :)

    mvh Anne

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte