fredag den 4. januar 2013

my presents

Synes lige jeg ville lave en lille collage med nogle af mine julegaver. Synes selv at jeg er en meget meget heldig pige. Har stort set kun fået gaver, som jeg havde ønsket mig. Dog overraskede mine svigerforældre mig med de lækre Billi Bi støvletter (som har siddet på mine fødder siden)!! Jeg fik min længe ønskede Vipp toiletspand og støbejernspande af Stef <3 Har dog også byttet et par gaver, som jeg har valgt at få tilgode-beviser for. For mon ikke der kommer nogle gode tilbud i løbet af januar, der ikke er til at stå for.... :)   
1) Illumina lysestage fra Kähler
2) Pure Black urtekniv fra Stelton
3) Mega Mussel termokrus fra Royal Copenhagen
4) Grillpande i støbejern fra Le Creuset
5) Støvlet fra Billi Bi
6) On-the-go termokrus fra Bodum
7) Hvid-riflet termokrus fra Royal Copenhagen
9) Vipp 13 toiletspand fra Vipp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte