onsdag den 16. januar 2013

når kæresten har det sjovere end en selv....

Sidste år havde både jeg og mange af jer læsere meget sjov ud af mine "når..."-indlæg. Til nye læsere er "når..."-indlæg en form for hadeliste. Mine "når..."-indlæg opstod, da min yndlings blog Presenting stopede og deres Ugentlige Hadeliste ligeså :( Trines lister kunne virkelig få smilet frem hos mig. De gav mig sådan en dejlig følelse af ikke at være det eneste uheldige og klumsede menneske i verden :) Som erstatning valgte jeg at sætte mig selv for skud og lave min egen "hadeliste".
Håber I stadig har lyst til at grine med mig over mit liv.
 
Her er denne uges "top" 10:
1) når kæretsen spørger om man vil med på skiferie, og man pga. travlhed ikke kan få fri fra jobbet...
2) når kæresten kører mod Østrig, og man kører mod Haderslev...
3) når kæresten står på ski, og man sidder på sin pind på jobbet...
4) når kæretsen sender en mms af ens yndlings-skiferie-spise "Kaiserschmarrn, og man sidder med en tør rugbrødsmad...
5) når det begynder at vold-sne dagen efter, at kæresten er taget på skiferie, og man selv må ud at skrabe sne klokken lort om morgenen...
6) når det sner helt vildt, men der ingen pister er...
7) når der kommer vigtig VM håndboldkamp og Borgen på samme tid, og man må tage det umulige valg...
8) når man tager det umulige valg og vælger håndboldkampen, og senere går ind på dr.dk for at se Borgen, og forbindelsen ikke synes, at man skal se ddddeeetttt fffllllyyyyydddddeeennndddeee...
9) når man er 27 år og ikke tør sove alene...
10) når man skal op kl. 6.00 næste morgen og på job, men ens hjerne synes, man skal være vågen til kl. halv 3...

6 kommentarer:

  1. Hehe - jeg tør heller ikke sove alene! Det er no fun!

    -Signe

    SvarSlet
  2. jeg HADER også at sove alene i min lejlighed. Det er utroligt, at så mange har problemer med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan du da egentlig have ret i Julie. Meget pudsigt!!!

      Slet
  3. Jeg er fan af "når" indlæg! Keep it up - jeg følger med ;)
    Har en giveaway kørende på min blog PT, så kig forbi hvis du har lyst!
    Kh Mette
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre Mette!! Fedt fedt fedt..

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte