torsdag den 10. januar 2013

movies I've watched lately...

WOW!!! 1, 2, 3.... øhhh 18! Stef og jeg har godt nok fået set nogle film på det seneste... Vi har virkelig fået udnyttet vores Blockbuster unlimited abonnement på det groveste :) Det har også bare været rigtig film-og-ligge-på-sofa-vejr på det seneste. Men som I kan se ovenfor er det alle mulige forskellige filmgenrer, vi har været forbi. Hvis jeg skal fremhæve nogle bliver det filmene Raven og Extremely Loud Incredibly Close. Det er virkelig 2 super gode film. SE DEM!!

2 kommentarer:

  1. Fire with fire, er simpelthen så god og Josh Duhamel er spiller virkelig også godt. Har også set mange af de andre film, de er virkelig også gode! Fint indlæg - knus

    valerianielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Ja, "Fire with fire" er en rigtig god film.

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte