fredag den 11. januar 2013

what have u been doing?

Ja, lad mig nu se...
Jeg har spist riskager med mørk chokolade og drukket lækker chai. Et lille tip i den forbindelse: Du kan få en pakke med 6 styks riskager til en 10'er i tigeren). Jeg har fået en kæmpe pose snolder (70 kr.!!) af Stef og spist det hele rub og stub! Jeg har indviet min termokrus fra Bodum, som jeg fik i julegave, og den er absolut fantastisk. Nu er det slut med at spilde brandvarm the udover sig selv i bilen på vej på job. Jeg har købt endnu en moustache sæbedispenser til min samling. Ved ikke hvad det er med mig og det overskæg. I LOVE IT!! Jeg har fået lysnet min bund, og er blevet et menneske igen!! Jeg har spist en kæmpe stor og lækker steak fra en af mine fars højlandskvæg. Jeg har spist morgenmad i selskab med min nye skønne lysestage fra Kähler. Jeg har lavet og spist klatkager med flormelis. Og sidst men ikke mindst har Stef og jeg hygget med masser af film blandt andet Casper og Frank nye show. Life is damn good :)
 
De fleste af billederne ovenfor er fra Instagram. Hvis du lyst til at følge mig, så tryk på kameraet nedenfor:
 

2 kommentarer:

  1. Sikke lækre madbilleder - det er lige til at blive sulten af :D Blandselvslik <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak!!! Ja bland-selv-slik er lykken :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte