onsdag den 23. januar 2013

the funniest Carrie moments...


Afsnittet hvor Carrie iført et par guld-trusser og en pang-blå jakke snubler på catwalk'en foran en fyldt sal.
 

Anfsnittet efter at Carrie er blevet dumpet af Berger på en "post it". Pigerne tager i byen for at muntre Carrie op. Miranda kan komme i hendes "skinny jeans"!! Carrie og Samantha ryger pot og bliver bustet af politiet, hvorefter Carrie får MEGA grineflip :)
 

Afsnittet hvor Carrie og Aidan bor i total flytte-sammen-kaos og har et helt fantastisk skænderi, der viser mænds og kvinders svage sider helt perfekt :)
 

Afsnittet hvor Carrie har første dag hos Vogue, og hun bliver "hønefuld" på chefens kontor.

Elsker elsker elsker SATC!!!! Og serien er I mine øjne helt klart den bedste "tøse"-serie der er lavet til dags dato... Jeg kan altid se den serie og kan den vitterligt udenad. Hvordan har I det med SATC? Er klippene ovenfor også blandt jeres Carrie-favoritter, eller synes I jeg har glemt nogen?


8 kommentarer:

  1. Elsker det også helt vildt <3<3<3 Minder mig om at jeg stadig har dine film. dem skal du da snart have igen:)

    SvarSlet
  2. Hun er bare alt for vidunderlig!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er helt klart min favoritkarakter i serien.

      Slet
  3. Den serie er uden tvivl også en af mine ynglings - man kan jo altid liiige se et afsnit (selv om man har set det 100 gange før) :D

    SvarSlet
  4. Hun er også helt klart min yndlingskarakter i serien, er vild med hendes stil og væremåde!

    mvh Anne

    SvarSlet
  5. Jeg har nok set den serie 8 gange i træk eller noget, den er virkelig fantastisk!
    At du så har valgt nogle af mine ynglingsscener, er super fedt - Dagens griner :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte