søndag den 13. januar 2013

bye bye weekend

Ja, det var så den weekend.. Den fløj da godt nok bare væk... I fredags smuttede Stef på skiferie med en flok kollegaer, så har været alene hjemme hele weekend (og indtil torsdag). Så denne fredag og lørdag har stået på total selvforkælelse her på matriklen. Jeg har købt flotte lyserøde roser til mig selv, drukket te og læst Jussi og set tøsefilm og tv som Stef ikke gider at se. I dag har den stået på bror-søster hygge. Hentede ved middagstid min bror, hvorefter vi handlede lidt. Vi fik faktisk sat en lækker junk-menu sammen. I mens vi spiste, så vi filmen "TED" og vi var vitterligt konstant flade af grin. Det er en virkelig morsom film -SE DEN! Sidst på eftermiddagen kom min brors kæreste Babs og joinede os. Snakken gik og det endte med, at vi fuldendte dagen med at bestille pizza fra den lokale pizzamand  til aftensmad og se Danmark slå Rusland. Lige nu sidder jeg er rydder op i min arbejdsmail og gør klar til en ny arbejdsuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte