lørdag den 5. januar 2013

resolutions 2013


I 2013 vil jeg.....
1) blive bedre til at planlægge og lave ugentlige madplaner, så jeg ikke skal handle kl. lort hver dag efter arbejde....
2) få sorteret og fremkaldt nogle af alle vores skønne hverdags- og feriebilleder og sætte dem i album eller rammer.
3) træne regelmæssigt 2-3 gange om ugen - HELE 2013!
4) opfriske og forbedre mit spansk på aftenskole... dos cervezas, por favor!
5) blive bedre til at komme før i seng i hverdagene, så jeg kan springe ud af sengen om morgen... never gonna happen!
6) stoppe med at afbryde folk - og vente til det bliver min tur. Det er altså skidt, når man tager sig selv i det.
7) fortsætte min kamp mod tandlægeskræk.
8) besøge USA med Stef til sommer.
9) være mere aktiv i vores have og drivhus.
10) have vores kontor gjort færdig.

Har I lavet nytårsforsæt ?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode nytårsfortsæt :-D
    Jeg har også lavet en fin lille liste, som bl.a. handler meget om sang, musik, motion og selvudvikling. Glæder mig til at udleve det hele!
    :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, også her!! Ej det lyder rigtig spændende! Den glæder jeg mig til at se :)

      Slet
  2. Super god liste! Elsker illustrationen :-)
    Jeg har ikke så mange nytårsforsætter, men jeg skal løbe halvmaraton til sommer (og det skal være hurtigere end sidste år), og så skal jeg blive bedre til at tænke en ekstra gang over mine køb. Du ved...kvalitet frem for kvantitet osv.

    Well, og så kunne jeg nok godt lade mig inspirere lidt af dig mht. det der med at afbryde folk, haha.

    SvarSlet
  3. Wow, en god liste! Og hvor er det fedt lavet med billederne, der passer til det hele, virkelig kreativt og anderledes! :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte