søndag den 20. januar 2013

four new royal babies....

Har i lang tid gået og overvejet, hvilken dybtallerken fra Royal Copenhagen, jeg skulle sætte sammen med mit Mega Mussel (middagstallerkener) + platinum (frokosttallerkener) stel og begynde at samle på. Jeg har brugt mange timer inde på deres hjemmeside under "mix & match", hvor man kan kombinere deres stel på kryds og tværs. Jeg kom til sidst frem til at det skulle være morgenmadsskålen fra "Elements-stellet". Sad tilfældigt og kiggede tilbudsaviser i går morges, og så til mine store glæde, at Inspiration havde 35 % rabat på mine udvalgte Elements skåle. Så mig i tøjet og ned i gågaden, ind i Inspiration, ud af Inspiration og hjem med 4 styk nye RC-skåle!!! De er simpelthen så flotte og fyldt med smukke detaljer både i dekorationen og porcelænet. Kan ikke vente med tage dem i brug i morgen tidlig. Det kan kun blive en god start på en kedelig trist mandag morgen ;)   

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg er også bare så glad for dem!!

      Slet
  2. Åh, jeg elsker jo også bare RC. Må da bestemt i Inspiration i dag og se om min samling også skal udvides lidt!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de har virkelig mange gode tilbud!!!

      Slet
  3. Jeg ønsker mig også ting fra Royal Cph - de har virkelig nogle fine og klassiske designs :)

    SvarSlet
  4. Wauw hvor er de flotte Dots!!! Fedt køb:)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte