torsdag den 17. januar 2013

flamingoen Flemming

 Seriøst se ham lige.... Er han ikke fantastisk!!! Stef kom hjem fra Østrig kl. 3.00 i nat og fandt mig sovende på sofaen ;) Han vækkede mig, og vi endte med at sidde og snakke lidt, og drak en kop the. Pludselig fandt han en pose frem og trak en pakke frem til mig!!!! Elsker bare uventede gaver - det er helt klart de bedste!! Inde i pakken lå flamingoen Flemming :) Er simpelthen så glad for ham, og han har da også allerede fået en central plads på vores skænk i stuen og en stor plads i mit hjerte.
Stef <3

10 kommentarer:

  1. Haha, eeeej hvor er flamingoen Flemming flot :-D
    Sikke en fin gave at komme hjem med!

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jaaaa, er bare så glad for dem begge (Stef og Flemming) :)

      Slet
  2. Jamen altså... Hvor er den bare fantastisk. Intet mindre! Det var da alletiders gave at få kl. 3 om natten. Din helt egen Flemming - cool!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik' :)) Flemming er så cool!! he he

      Slet
  3. Har du opkaldt ham efter min bror?? Den er bare så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. nej nej det er han ikke tøs. Da jeg så ham vidste jeg bare at han hed Flemming :)

      Slet
  4. Hvor kært! :-D
    Uventede gaver er de bedste, fordi de virkelig kommer fra hjertet!

    SvarSlet
  5. Hvor er den dog smuk :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den fin, og så hedder den flemming, er vild med den :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte