mandag den 7. januar 2013

bottle grinder

Var til før-udsalg hos Bahne i sidste uge og faldt for dette lækre salt- og peberkværnsæt fra Menu. De er i et lidt anderledes og moderne design og af en rigtig lækker kvalitet. De fås i en stor og lille version (mine er den lille version) samt i et hav af farver (mine er i blå-grå nuancer), så der er lidt for enhver smag... Har allerede taget dem i brug, og de er super gode. De fungerer til ug, nemme at påfylde, du kan justere doseringen hurtigt og nemt og så efterlader de ikke salt og peber på bordet. Alt i alt et flot produkt der VIRKER :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!:) og jeg havde valgt samme farver:)

    SvarSlet
  2. Ja er de ik'!!! Jeg er helt vild med sådan nogle blå-grå nuancer :)

    SvarSlet
  3. Har selv kigget på dem :-) de er vildt lækre.
    Kig endelig forbi min blog hvis det lyster...
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte