tirsdag den 15. januar 2013

det er jo ikke til at stå for....

Jeg elsker bare at rode rundt på nettet efter inspiration til boligen. Og jeg er nok en af de få tøser, der bruger flere penge på ting til boligen end på tøj, sko, tasker, smykker, make up og lignende. I min søgen efter nye lækre "I can't live without"-ting kom jeg forbi en sjov webshop med nogle anderledes produkter til boligen og en selv. Webshoppen hedder www.theo-theo.com. Ovenfor ser I nogle af mine favoritter på siden. Hvem kan leve uden en fin egern-kop, smukke porcelænsringe, en strikket rævepels, drømmebilen, et klemt glas, en pude med et stinkdyr på, en kop med tigermund, en spøjs olivenskål eller et afhugget barnehoved som lysestage!!! Jeg spørg bare ;) he he.. Er især vild med det klemte vandglas, har dem ib hvid porcelæn, så disse i glas ville passe perfekt ind i min samling. Trænger pludselig til nye vandglas ;) he he.. Hvis I ligesom mig elsker nye og lidt anderledes dimser til boligen og dig selv, så vil du elske denne webshop. 

2 kommentarer:

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte