mandag den 14. januar 2013

rejseguide for magasinet WOMAN

For en lille måneds tid siden, blev jeg kontaktet af en journalist (Maria) fra magasinet WOMAN. Maria havde fået til opgave at lave en personlig rejseguide om Barcelona. I hendes søgen efter en "Barcelona-ekspert" kom hun tilfældigt forbi min blog og faldt for mine billeder og indlæg om byen. Hun skrev derfor en mail til mig, hvori hun spurgte om, jeg havde lyst til at hjælpe hende med at lave en slags "insider-rejseguide" til Barcelona med mine personlige tips, råd og billeder.
Øhhh... HELL YEAH :)
 
Siden hvornår er Dots blevet Barcelona-ekspert ?!?, tænker nogle af jer nye på bloggen måske. Hvad I ikke kan vide er, at jeg i 2009 studerede og boede i Barcelona i et år og derfor kender byen, som min egen bukselomme :) Mit hjerte banker virkelig for den by, og det er desværre alt for få danskere der har fået øjnene op for byen som rejsedestination. Det vil jeg meget gerne være med til at lave om på! 
 
Så i den seneste måned har Maria og jeg talt rigtig meget i telefon, skrevet mange mails frem og tilbage samt udvekslet informationer og billeder på Dropbox. Det har været en vildt spændende proces at være del af, og nu ligger et styk velskrevet rejseguide til Barcelona á la Dots klar til at komme i Woman :)

Woman-magasinet med min rejseguide udkommer den 21. februar!!! Glæder mig så meget til at se det færdige resultat. Og til de rigtig nysgerrige kan jeg lufte, at jeg i rejseguiden blandt andet giver mine tips og råd om shopping, spisesteder, party/clubbing og arkitektur.


9 kommentarer:

  1. Ej hvor er det fedt for dig , tillykke med det ! Glæder mig til at læse din guide, og højt sandsynlig gemme den til når jeg forhåbentlig selv skal derned for at studere i et år :D

    SvarSlet
  2. Sejt - glæder mig til at læse den..! :)

    SvarSlet
  3. Fedt! Jeg bliver da nødt til at købe bladet, når det udkommer med dine rejsetips:):)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fedt! Og godt gået altså. Thumbs up og alt det der :-) Glæder mig til at læse guiden.

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er I bare søde tøser!!!

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det dog bare vildt fedt for dig!! :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Ja det bliver meget spændende at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  8. Ej hvor er det bare fedt for dig! Barcelona er virkelig fantastisk ja - har desværre kun været der en enkelt gang indtil videre, men skal med sikkerhed tilbage :D Glæder mig til at læse guiden!
    Håber du har lyst til at deltage i min giveaway – ville betyde meget
    http://vinterfryd.dk/giveaway/
    hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare en fantastisk by!! Glad for at du vil læse guiden!! Jeg vil meget gerne kigge forbi. Gør dte straks :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte