søndag den 2. december 2012

"juller" derudaf

Så blev det sørme den 1. søndag i advent, december og jultid :) Dejligt!!! Og så er jeg endelig ved at være kommet mig over min forkølelse :) Jeg tør dog ikke helt håbe på, at det er helt ovre endnu... Weekenden har stået på vaskeægte julehygge med familie og venner :) Julefrokost, pakkespil, julemarked, adventskrans, julepyntning, adventsgaver... På billedet ovenfor ser i et af mine køb, da jeg var på julemarked i lørdags 2 stk. julehjerter med lys. De er bare så fine. Nu mangler vi bare en ordentlig gang sne her i Esbjerg :) Nogen af jer læsere der har lidt at dele ud af ;) ?!!? 

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, dem forstår jeg godt, du ikke kunne modstå! :)
    Det lyder som om du har haft en super hygggelig 1. søndag i advent :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej dem kunne jeg virkelig ikke lade stå. Ja vi havde en skøn første søndag i advent :)

      Slet
  2. Ork ja, her i Århus er der fint og hvidt :-)
    Mon I har fået et drys i Esbjerg nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. he he. Nanna. Nu har vi også fået et dejligt drys sne her i Esbjerg :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte