onsdag den 28. november 2012

ramt af sygdom

Hej alle I skønne læsere. Der har været lidt stille på bloggen i weekenden. Har virkelig bare haft brug for at trække stikket ud. Kender I det? Åbenbart har jeg fået trukket stikket ud lidt for længe - for jeg er i hvert fald blevet snothammerende forkølet :( Nøj hvor har det dog været en MEGET laaaaaaang dag på jobbet i dag. Ligger pt. på sofaen under min dyne og kan ikke sove!! SÅ belastende, når man har et vigtigt møde i morgen. Har dog fået en dejlig flaske med hjemmelavet tranebærsaft af min søde mor <3 Undskylder det sørgelige billeder af mig (kæft min næse ser STOR ud!) - men her på bloggen får man altså både virkelighedsbilleder og glansbilleder. Håber I kan klare det :)
 
Dagens lyspunkter: at drikke mors hjemmelavede tranebærsaft, at vi har bestilt skiferie, at se Stefs brede smil, da han kom hjem med sin nye bil her til aften (en lækker Audi A5). Den har han sku' fortjent <3
Nå jeg vil forsøge at finde ro. Nat nat derude :)
 

2 kommentarer:

  1. Fedt med en lækker ny Audi - kan godt forstå han er glad, haha.

    Knap så fedt med sygdom. Håber du snart er på toppen igen og at tranebærsaften har en positiv virkning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er bare så fin!! Dejlig for ham (og mig)!! Er endelig ved at være ovenpå igen :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte