mandag den 19. november 2012

om at miste....

Hvor har det dog bare været et hårdt døgn at komme igennem :( Klokken 2.00 i nat ringede Stefs mor fra sygehuset med beskeden, at Stefs mormor havde tabt kampen imod kræft...... Vi var klar over, at det gik den vej, men uanset hvor forberedt vi har været på det... ligeså meget bliver man "taget på sengen" når det sker. Man bliver virkelig bare så ubeskrivelig tom indeni. Og lad mig sige det sådan, det var ikke mange timer Stef og jeg fik sovet i nat :( Dagen i dag har været en blanding af gråd, udveksling af gamle minder, og hårde men nødvendige beslutninger. Jeg har forsøgt at være der for Stef og hans familie så godt jeg kan, men man føler sig bare så magtesløs, utilstrækkelig og fuld af tomme ord.... Det er virkelig hårdt at se den/dem man holder allermest af i sorg.
 
"Sov Godt" sødeste Ester <3

5 kommentarer:

  1. Ja det er rigtig, rigtig hårdt. Uanset hvor 'forberedt' man er på det, så kommer det som et chok når det virkelig sker!!
    <3 Sender mine tanker til jer!

    SvarSlet
  2. Den slags kan man bare aldrig forberede sig på, uanset hvor godt man så prøver. Det føles altid som et slag i ansigtet.

    Varme tanker til jer fra mig...

    SvarSlet
  3. Åh, det rammer så hårdt, når dem man holder af bliver taget bort fra en.. Sender mange tanker til dig.

    SvarSlet
  4. Hvis bare jeg kunne skrive noget, der gjorde det nemmere for Jer/fik Jer til at få det bedre :( - men Jeres tab gør mig ondt..!

    SvarSlet
  5. Tusind tak for alle jeres søde beskeder. Det varmer virkelig i en svær tid <3

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte