lørdag den 17. november 2012

new in: mulepose

I går efter arbejde var jeg et hurtig smut i Kolding Storcenter for handle ind til aftensmad. Inden jeg smuttede i Bilka var jeg lige forbi Søstrene Grene, hvor jeg simpelthen ikke kunne stå for den stjernede mulepose ovenfor. Den har en perfekt størrelse, og så er hanken lige præcis så lang, at man kan have den over skulderen. Perfekt! Den kostede 38 kr. Efter at have handlet kørte jeg hjem til mine forældre, som jeg skulle køre i lufthavnen, da de skal på safari i Afrika de nærste 10 dage. Min lillebror og jeg er derfor udnævnt til hundepassere af deres (vores) skønne Golden Retriever, Zultan, de næste 10 dage. Da jeg kom hjem fra lufthavnen, ville jeg lige tage lidt billeder til bloggen af min nye mulepose. Men det var lettere sagt end gjort - fordi Zultan havde besluttet sig for at være en lille linselus ;) Han blev ved med at snige sig med på billederne ;) he he.. men til sidst lykkedes det mig da :) Kan I lide den ?

6 kommentarer:

  1. Den er da rigtig fin - og til den pris havde jeg også købt den med hjem:)
    Sød hund i øvrigt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Tak!! Stef spurgte om jeg havde fået den gratis et sted, der er bare mange ting mænd ikke forstå ;) he he. Ja, han er herlig!!

      Slet
  2. Hehe Sulle eeelsker bare opmærksomhed;)
    Rigtig flot billede du har taget af ham på stranden forresten! Den taske er da vildt fed og billig:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den tossede hund. Ja ik'. Man burde tager på stranden lidt oftere!! Den er jo ikke så langt væk :)

      Slet
  3. Posen er rigtig flot! Hvis du på et tidspunkt vil sælge den, er jeg MEGET interesseret i at købe den! Søger nemlig en magentil!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte