søndag den 4. november 2012

coZiness

 Håber I har en dejlig weekend derude. Har virkelig set frem til denne weekend - en weekend med masser af råhygge og frihed!! I LOVE IT. Fredag aften var Stef og jeg omme hos en god ven at spise tapas (fra butikken Made in Spain, Esbjerg) og drikke god rødvin. MUMS. Vi ankom kl. 18.30 og dinglede hjem kl. 04.00. Vi havde en virkelig hyggelig aften, hvor vi bare sad og sludrede, små-spiste tapas og lækker summerbird chokolade natten lang og fik en uskyldig-rødvins-skid-på ;) Lørdag morgen (kl. 12.00) stod Stef og jeg op - pænt ramte! Vi besluttede os dog (total overskudsagtigt) for at køre en tur til Kolding for at shoppe og få lidt lækkert at spise. Vi spiste på Café Berg i Kolding. Stef fik en lækker rugbrødssandwich med kylling, og jeg fik en dejlig salat med tun steak. Er for en times tid siden kommet hjem fra en hyggelig aften hos min bror og Babs. Ligger pt. på langs i sofaen og har alene tid (LOVELY), Stef er i byen med drengene, så han ringer nok engang i nat og vil hentes :) Nat nat <3

2 kommentarer:

  1. Det lyder da super hyggeligt alt sammen. Jeg endte også med en lille rødvins-brandert i fredags, så jeg var også lidt ramt i går. Og slet ikke så overskudsagtig som jer, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. det er altid godt med en lille rødvinsbrandert :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte