mandag den 12. november 2012

Tip: i-groom

 
Lige et lille skønhedstip fra mig til jer.

Sidste gang jeg var ved min frisør, anbefalede hun mig en øjenbrynspensel+børste kaldet i-groom fra New <id Cosmetics. Jeg har nu brugt den i omkring 2 måneder, og den er ganske enkelt fantastisk! Jeg bruger stort set ikke noget makeup hverken til hverdag eller til fest. Min makeup består typisk af mascara, streg og markering af øjenbryn. Jeg har af natur meget lyse øjenbryn, så dem farvelægger jeg dagligt. Jeg ønsker et så naturligt resultat som muligt, og dette er virkelig muligt med i-groom. Jeg købte den hos min frisør til omkring 100,-, men har søgt lidt på nettet og kan se at man kan købe den flere steder, og der findes mange andre spændende produkter fra samme firma.

I-groom kan jeg i hvert fald varmt anbefale, hvis man ønsker en naturlig markering af sine øjenbryn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte