søndag den 4. november 2012

Movies I've watched lately # 3


Det gode ved dårligt efterårsvejr er at man har en god undskyldning for at sidde foran fjerneren og se gode film. Stef og jeg var i Blockbuster i sidste weekend og blev opmærksomme på et nyt tiltag/tilbud. Nemlig Blockbuster Unlimited. Vi synes det lød interessant og besluttede os for at prøve det. Vi har valgt abonnementet "Premiere", hvor vi kan have 2 premierefilm hjemme ad gangen ligeså længe vi vil. Du kan læse mere om de forskellige abonnementer HER.
Som i kan se ovenfor har vi allerede gjort godt brug af det :)))
 
1) Man on a Ledge
Er en af filmene vi har lejet med Blockbuster Unlimited.
Det er en spændende film med et godt plot samt et fedt twist. Elsker sådan nogle film og dramaserier (á la Forbrydelsen) hvor man kan gætte med undervejs. Stef og jeg blev positivt overrasket over den.
 
2) PS I love you
Er min absolutte yndlings-kærlighedsfilm/historie. Så da den blev vist i fjernsynet den anden dag, blev jeg nødt til at få Stef til at se den med mig. Og heldigt for mig, kunne Stef heller ikke stå for den <3 Jeg glemmer virkelig aldrig første gang jeg så den. Det var sammen med 2 af mine veninder i en slovensk biograf (praktikophold). Vi sad alle og små-snøftede med våde øjne flere gange i løbet af filmen. Gør dig selv den tjeneste at se den som film eller at læse bogen.
 
3) Skyfall
 I tirsdag udnyttede 2 af mine veninder og jeg Telia Tirsdag og var i biffen at se den nye James Bond film. Er man som mig til Daniel Craig, sprængstof, nye gadgets og lækre gamle biler, så er Skyfall et MUST SEE. Godt råd: Gør det imens den stadig går i nogle af de større biosale.
 
4) Snow white and the huntsman
Var i biffen at se denne film for et par måneder siden og var vild med den. Elsker når tegnefilmseventyrer tages skridtet videre.. Så kunne simpelthen ikke lade vær' med at tage den med hjem, da jeg så den på hylden i Blockbuster :)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte