onsdag den 14. november 2012

lækre ting jeg har puttet i munden...

.... på det seneste :) MUMS! Hvor har jeg egentlig levet godt ;)

1. Risengrød med en bette hvidtøl til
2. en lækker pizza med kartoffel hos Gorm's i Nyhavn 14
3. hjemmelavet og hjemmebragt tapas med Stef ved sofabordet
4. lækker tunsteak + kartoffelsalat hos Berg i Kolding
5. råhygge med chai og Ben & Jerrys
6. hjemmelavet ristet hotdog  + Cocio
7. nydt en lækker og hyggelig middag med svigermekanikken hos Cafe G
og sidst men ikke mindst... 
8. hjemmebragt salat fra Fakta en dag hvor det skulle gå stærkt.

2 kommentarer:

  1. uuh, Ben & Jerry's <3 Alt for længe siden jeg har guffet lækker is. Det må jeg heller få gjort noget ved :-D

    SvarSlet
  2. he he... Ja, jeg havde næsten også glemt hvor godt det smagte :)))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte