fredag den 23. november 2012

last weekend: Vejers og anden

Så blev det ENDELIG fredag og weekend. Det har været en hård og vemodig uge i vores lille hjem. Tak for alle de søde kommentarer I har efterladt her på bloggen <3 Det varmer!! Ovenfor har jeg samlet lidt billeder fra sidste lørdag. Hvor Stef og jeg havde inviteret hans forældre ud at spise brunch på Knudedyb i Vejers. MEGET lækkert! Jeg lånte min mor og fars bil, så jeg kunne tage Zulle med derud. Og hold nu op hvor han nød det. Vi styrtede rundt på stranden og i klitterne :) Lørdag aften var Stef og jeg inde at se Andens nye show "ANDERS". Jeg havde ret høje forventninger til showet, da det har fået super gode anmeldelser. Vi syntes da også begge, at det var et ganske udemærket show, men var samtidig også enige om, at det ikke var hans bedste.
 
Denne lørdag derimod bliver alt andet end sjov :( I morgen skal der sættes et meget trist punktum. Vi skal til bisættelsen af Stefs mormor. Vi sidder lige nu i sofaen sammen og har spist lækker mad og set film, jeg blogger og Stef PS'er. Vi forsøger at fortrænge alle de triste tanker lidt. Tøjet er strøget og ligger klart til i morgen. Det bliver virkelig en hård dag.....

2 kommentarer:

  1. Ellers nogle hyggelige billeder :) Ærgerligt hvis showet ikke var så godt, tror også bare vi venter på dvd´en :)

    SvarSlet
  2. Tak! Ja det var lidt ærgerligt :(

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte