tirsdag den 6. november 2012

en dejlig overraskelse

I går blev jeg overrasket af Stef <3 Sidst på eftermiddagen ringede det  nemlig på min dør og der stod postmanden med en stor pakke fra A.C. Perch's Thehandel!!! Jeg har de seneste par dage beklaget mig over, at jeg ikke havde mere af min yndlings chai the tilbage . Det havde Stef opsnappet og straks bestilt en masse dejlig the og søde små thekasser i skønne farver hjem til mig :) Sådan noget gør mig sku' helt nyforelsket igen <3 Overraskelser der kommer ud af det blå - er sku' bare de bedste :)))
 
Er alene hjemme i dag og i morgen, Stef er på forretningsrejse med jobbet. Har lige været i bad efter en hård omgang sqaush med min veninde. Squash er virkleig blevet min nye yndlings-sportsgren. Det er den perfekte konbination; det er skide sjovt og skide hårdt. Sidder pt. med håndklæde på hovedet, har en kop med min yndlingsthe i hånden og numsen godt placeret i sofaen. Ser valg og krydser fingre for Obama :)

9 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse - og hvor er det dog nogen fine dåser..!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, helt vild! Ja, de er virkelig bare så fine :)))

      Slet
  2. Nårh hvor sødt - virkelig lækker overraskelse! :)

    -Signe

    SvarSlet
  3. Sikke en sød kæreste!:)

    SvarSlet
  4. Hvor sødt! Dejligt med en opmærksom kæreste.
    De små overraskelser er nemlig de bedste - hvis man glemmer dem, så bliver hverdagen lidt små kedelig ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke dog en lækker overraskelse. Slet ikke dårligt :-)

    SvarSlet
  6. Ja han er sku' en dejlig en <3

    SvarSlet
  7. Årh, hvor er han sød ved dig :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte