mandag den 20. februar 2012

blog award

Var så heldig i sidste uge at modtage en blog award af Therese Ærtebjerg !!! Tusind tusind tak Therese. Det varmer mit lille bloggerhjerte <3 Men jeg ved ikke hvor vild jeg er med selve blog award-konceptet. Når man får en blog award skal man lave et indlæg om awarden, sætte awardbilledet på sin blog samt svare på 5 spørgsmål. Og så skal man sende den videre til fem bloggere, som man synes fortjener den. Disse skal så lave et indlæg om awarden og sende den videre til 5 bloggere, de synes fortjener den. Skide sødt koncept - men i mine øjne også et lidt dikterende koncept (skal skal skal), hvilket jeg overhovedet ikke forbinder med blogging. Hvor man skriver og gør som man vil! Derfor har jeg selv valgt et billede, fordi jeg synes det rigtige award-billede er grimt. Derudover har jeg selv valgt, hvilke spørgsmål jeg vil svare på.
My blog - my way! Here we go :)

1) Hvorfor begyndte du at blogge?
Det var en tilfældighed. For 3 år siden kom jeg tilfældigvis forbi bloggen Mi Confesion og blev ret så betaget af den. Og har faktisk læst blogs lige siden. Jeg oprettede min egen blog i forbindelse med mit kandidatspeciale, og blev afhængig af det :)

2) Hvilke blogs følger du?
Uhhh jeg følger mange - både små og store, danske og udenlandske. Faktisk blev jeg ret ked af det i mandags - for der valgte min absolutte yndlingsblogger Trine og hendes medblogger at lukke deres blog Presenting. En sorgens dag :(

3) Hvilke farver er dine favoritter?
Hvad er det for et lorte spørgsmål!! Virkelig! Gider jeg sku' ikke svare på.
3a) Yndlingsslik?
LAKRIDSPIBER!

4) Hvilke film er dine favorit film?
Come on!! UMULIGT at svare på..
4a) Bedste serie?
SATC <3 stærkt efterfulgt af Venner
Lidt pinlig over det, men var dybt afhængig af Alle Tiders Barnepige, da jeg var yngre :)

5) Hvor drømmer du om at rejse hen?
NEW YORK! sammen med min kæreste <3

Jeg har valgt at give awarden videre til følgende fantastiske bloggere. Om I vil tage imod den eller ej - er helt op til jer. I skal bare vide at jeg elsker at besøge jeres blogs, og at I gør et skide godt stykke arbejde :)

Nr. 1 går til min dejlige svigerinde Babs, der har bloggen The Fashion Addict. Babs er så kreativ og laver nogle virkelig inspirerende og anderledes Dagens.

Numero dos går til Nanna, der har bloggen Nannasmed. Synes Nanna har en utrolig spændende og relateringsbar blog med mange forskellige indlæg. Og så virker hun bare som en super skøn person.

Nummer 3 går til bloggen Polkapigen. Polkapigen har en rigtig sød blog med dejlige hverdagsglimt af hende og hendes skønne familie.

Den fjerde går til Debbie, der har bloggen You Know My Face - Not My Story. Debs blog er bare så fin og eventyragtig, og så er den er fyldt med hendes tanker om stort og småt, lækkert musik og sidst men ikke mindst hendes oplevelser i London.

Den sidste går til Marie, der har bloggen Just So. Hendes blog er fyldt med smukke billeder hun selv har taget samt anderledes og inspirerende indlæg om film, street art etc.

6 kommentarer:

  1. Ejj tusind tak babe:) Der er heller ik nogen jeg hellere vil have en award fra!
    Og mega godt skrevet med at du skriver hvad der passer dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt tøs! Du fortjener den!!

      Slet
  2. Tusind tak dots :D
    Det er jeg helt vild glad for! Jeg tager gerne imod den, men synes godt nok der er mange blogawards lige for tiden, så jeg venter lidt med at give den videre. Så kan det også være jeg finder nogle nye gode blogs i mellemtiden.
    Men tak fordi du læser med :)

    SvarSlet
  3. Ih, altså! Tusind tak for de fine ord Dots :-)
    Jeg elsker skam også at kigge forbi din virtuelle legeplads :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. Det er jeg super glad for at høre :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte