mandag den 13. februar 2012

fra søstrene...

 Det var selvfølgelig ikke kun filtkugler, jeg kom hjem med fra Søstrene Grene den anden dag. Der kom  også lige et par andre YDERST nødvendige ting og sager i kurven :) I ved ting kæresten virkelig sætter pris på!! NOT. Jeg købte 2 små glasvaser, et par stearinlys i en lækker lækker pastel-lilla farve, sjove plastik pølsebakker i en fantastisk pastel-lilla farve og lilla-ternede viskestykker og karklude. Fornemmer I min fetish for lilla ;) !!! hi hi.. Sidst men ikke mindst faldt jeg pladask for de små cupcake kort - så søde og TIL EN 5'ER!!! Ned i kurven med dem :)

2 kommentarer:

  1. Åha, jeg er også fan af lilla!:):) og sikke fine sager du fik med dig;):) He, ja, de der mænd de har bare SLET ikke forstand på hvad man skal værdsætte her i livet.. Lys og vaser fx;):)

    SvarSlet
  2. He he... Lilla er bare total yndlingsfarve. Ja ik'!!! Er også selv ret tilfreds med mine fund... hi hi.. Nej, de ved slet ikke, hvad der er godt :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte