tirsdag den 14. februar 2012

min uge i madsprog..

Ovenfor ser I et par af de måltider jeg indtog og ikke indtog (til kæresten STORE skuffelse) i sidste uge. Kæresten hentede rundstykker og brunsviger hos bageren en morgen. Dots kunne ikke spise brunsvigeren, da det kom til stykket, og gemte den derfor til senere, hvilket resulterede i at hun helt glemte den, og kæresten et par dage efter fandt den i brødskuffen - GODT SKUFFET!! Han siger han aldrig køber morgenbrød til mig igen.. suk.. Men ellers var det en uge med lækker mad!

6 kommentarer:

  1. misundelsesværdigt mad, vil jeg sige.
    morgenmad er og bliver det bedste måltid på dagen :-D

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud :-) Ærgerligt at der ikke var plads til brunsvigeren - sådan en kunne jeg godt lige guffe nu, haha.

    SvarSlet
  3. Uh, det ser ikke dårligt ud - slet ikke!!:)

    SvarSlet
  4. Mad er bare i det hele taget guf, guf, guf! Elsker at eksperimentere ;)
    - Monika // monikamustafa.dk

    SvarSlet
  5. <3 Hvor er I søde!! Er absolut ikke den bedste i køkken, men forsøger så godt jeg kan :)

    SvarSlet
  6. Mhh ja, det ser godt nok også lækkert ud! Bliver helt sulten :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte