lørdag den 18. februar 2012

smækkerlækker

I får lige et par billeder fra Medinas koncert, som jeg klart vil anbefale jer tøser at tage til. Koncerten var et fantastisk mix af nyt og gammelt og af akustisk og club. Rigtig fed kombo!! Man kunne mærke på hende, at hun virkelig var glad for at stå på scenen og at hun skulle på turne. Babs og jeg var meget spændte på at se, hvilken stil, hårfarve og længde hun troppede op med. Hun er jo lidt af en kamæleon, hvad det angår:) Jeg kan personlig bedst lide hende med det mørke hår, og synes hun var super smuk til koncerten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte