tirsdag den 7. februar 2012

hvor blev mandag af....

Som I nok ved sad jeg op hele natten til mandag, og så Super Bowl sammen med min kæreste, brormand og Babs. Vi havde en super hyggelig aften med masser af spare ribs, chicken wings, bagte kartofler, salat, guf fra tanken, øl og cola og nachos med masser af cheddar og guacamole. Kampen var super spændende, faktisk indtil det allersidste minut, hvor Giant heldigvis endte med at vinde!!! Weee.. Min kæreste havde satset 400,- på at Giants ville vinde, så han fik pengene 2,25 igen - så han gik ekstra glad i seng. Vi gik i seng omkring halv 5, så jeg nåede lige at få 2 timera søvn, inden jeg måtte af sted på jobbet. Det gik faktisk overraskende godt på kontoret med at holde sig vågen og være produktiv. Men klokken halv otte mandag aften faldt Dots om på sofaen, og det var så den mandag ;) Ovenfor ser I lidt billeder fra vores aften. Madonna leverede sammen med hendes "gæster" (LMFAO, Nicki Minaj, M.I.A og Cee-Lo Green)  et fuldstændig vanvittigt half time show. Hvis ikke I så det, så se det 12 min. flotte show HER eller i videoen ovenfor!

3 kommentarer:

  1. Tak for sidst, det var så hyggeligt:) Og super fedt show!

    SvarSlet
  2. Det lyder som opskriften på en helt perfekt aften - og al den mad, wow, I er ikke gået sultne i seng!:)
    Flot, at du klarede dig igennem mandagen helt indtil halv otte;):)

    SvarSlet
  3. Selv tak tøs.. Det var nemlig bare super hyggeligt!!
    Ja det var virkelig en skøn aften vi der havde. Og nej ingen gik sultne i seng.. he he...

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte