søndag den 5. februar 2012

SUPER BOWL SUNDAY

 YEAH!!! I dag er det Super Bowl Sunday. Dette års Super Bowl står mellem NY Giants og New England Patriots. Ved ikke hvor meget I tøser går op i den slags?!? Men for mange mange år siden, da NFL for første gang blev vist på dansk tv - Tv2 Zulu, var min bror og jeg trofaste seere. Jeg er de seneste par år faldet lidt af på den - men elsker stadigvæk at se en kamp i ny og næ, og ja så selvfølgelig Super Bowl. De sidste par år har vi siddet hos min lillebror, men i år skal vi (Brormand, Babs, Stef og Dots) være hjemme hos mig og se det på vores kæmpe tv.. Blir' godt!! Har handlet massevis af spare ribs, chicken wings og nachos, øller og coca cola, så vi kan guffe hele natten :) Optakten til kampen starter kl. 21.30 på Tv3 + og kampen er formentlig færdig omkring kl. 5-6 stykker i morgen tidlig. Udover selve kampen, glæder jeg mig også helt vildt til at se, hvad de har fundet på i dette års "half time show"!!! Sidste år gav Black Eyed Peas den max gas med et virkelig fedt show. Nå men så er der vist ikke andet at sige end: GO GIANTS! Og god kamp til jer tøser der også skal se kampen :)

2 kommentarer:

  1. Jeg ser det ikke - men der er mange omkring mig som gør. Det er da meget fedt, at det så lige vækker lidt minder for dig fra dengang din bror og dig så det :) Var det godt der skete i half time show så? :)

    SvarSlet
  2. Vi havde en super hyggelig aften og nat, hvilket jeg har betalt for i dag. Jamen det var jo selveste Madonna der stod for showet.. Det var simpelthen så stort!!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte